Entertainment

Kabar Bahagia, Siti Nurhaliza Dikaruniai Anak Kedua di Bulan Ramadan

Senin, 19 April 2021 - 16:32 | 47.40k
Penyanyi kenamaan Malaysia, Siti Nurhaliza. (FOTO: dok Instagram @ctdk)
Penyanyi kenamaan Malaysia, Siti Nurhaliza. (FOTO: dok Instagram @ctdk)

TIMESINDONESIA, JAKARTA – Penyanyi kenamaan Malaysia, Siti Nurhaliza sedang bahagia di Bulan Ramadan ini. Hal itu dikarenakan ia menerima kehadiran anak keduanya dari pernikahan dengan Dato' Sri Khalid Mohammad Jiwa.

Kabar tersebut diinformasikan langsung oleh akun Instagram Siti Nurhaliza yang diunggah oleh Siti Nurhaliza Production (M)Sdn. Bhd.

"Isnin, 19 April 2021 bersamaan 7 Ramadan 1442H, Dato’ Sri Siti Nurhaliza selamat melahirkan bayi lelaki di sebuah pusat perubatan di Selangor, pada pukul 6.21 pagi," demikian tulis akun @ctdk, Senin (19/4/2021).

Siti Nurhaliza b

Dalam keterangannya, bayi Siti Nurhaliza berjenis kelamin laki-laki. Beratnya 3.84 kilogram. Saat ini Siti Nurhaliza dan anak dalam keadaan sehat dengan proses persalinan yang lancar melalui operasi caesar.

"Kelahiran anak kedua pada bulan Ramadan penuh keberkatan ini diharapkan akan mengurniakan limpahan rezeki serta rahmat Allah s.w.t," katanya lagi.

Seperti yang diketahui, pada 2018 lalu, Siti Nurhaliza berbahagia karena penantiannya selama 11 tahun berbuah manis. Ia melahirkan anak pertamanya dengan Sri Khalid Mohammad Jiwa yang berjenis kelamin perempuan. (*)

**) Ikuti berita terbaru TIMES Indonesia di Google News klik link ini dan jangan lupa di follow.

Advertisement



Editor : Ronny Wicaksono
Publisher : Ahmad Rizki Mubarok

TERBARU

Togamas - togamas.com

INDONESIA POSITIF

KOPI TIMES